GIPTA ÚSMEV TE L. D IKIŞ OFFICE PLASTOVÝ KRYT NOTEBOOK A5 40 LISTOV KARELI

Nový produkt

€0.59

Skladom

Štítky:

unicorn hobonichi kryt, hviezda notebook kryt, kocky dnd, farebné hobonichi kryt, ski doo summit, notebook, fotoaparát pokrytie, rastliny a5 notebook, poznámkový blok, alonso, kniha a5 notebook

HISTÓRIA Založená v roku 1984

1990 - začala produkovať vlastné výrobky

1999 - stal obrie výrobkov z papiera a v jeho high-end notebooky explodovala papiernictvo oblasti podnikania

2002 - založila svoju novú továreň v Ankare stal najväčšou (v objeme & 180turnover) notebook výrobcov v miestnom trhu & začal vyvážať do celého sveta prevažne do Európskych krajín

2005 - sídlo jej box s továrni v čiernomorskej oblasti a začali vyrábať darčeky, šperky pevné krabice a papierové tašky.

2010 - začal obchodovať ostatné kancelárske a späť do školy predmety v stovkách rôznych kategóriách, ako sponky, údery, mechanické ceruzky, hrať cesto, atď...

DNES 3 hlavné oblasti činnosti,

Kancelárske potreby

Podpora

Balenie

Najväčším výrobcom notebookov & propagačné výrobky z papiera

Staionery: predajná sieť dosahuje viac ako 10 000 papiernictvo obchodov a podnikov v miestnom trhu a exportuje do viac ako 20 krajín GIPTA so značkou.

Podpora : Slúži na začiatok 2,000 spoločností & podnikov v miestnej trh a vývoz do mnohých krajín.

Balenie : Leader v rámci Šperky Klienti v miestnom trhu, vývozu darčekové krabice na stationeries do mnohých krajín.

Vo všetkých oblastiach GIPTA sa použije pre názov značky.

Pre viac ako štvrť storočia GIPTA je zameraná na výrobu v novších lepšie) cz diamant a bol poskytuje vysoký štandard kvality podľa jeho širokú škálu technológií a venoval, skúsený personál.

Základný cieľ INOVÁCIE hasnt boli len použitého výrobu, ale na jeho Kontrolu Kvality a Logistiky.

GIPTA vždy vedomí toho, že "spokojných ZÁKAZNÍKOV", ktoré je výsledkom inovácie, vzdelávania pracovníkov, odvážne rozhodnutia o produkty, modernizácia použitím technológie budúcnosti a investície strojové zariadenia na.

GIPTA je lídrom spoločnosť vo svojej vlastnej oblasti činnosti, v dôsledku poznámka len jeho HLBOKÚ VÁŠEŇ na výrobu, ale aj dôkladnej analýze a trhy svojich potrieb, 4obtaining trendy dňa, a ktoré sa uplatňujú na všetky tieto poznatky na svojich výrobkoch.

Od surových materiálov, Grafické Návrhy, získané z tejto perspektívy, ktoré nakoniec tvoria základné firemné našej kultúry.

Tým, že pojem prestížna a nového výrobku na trh je súčet jej surovín, dizajn, optimálna doba výroby a nákladov, GIPTA bol schopný robiť to pre viac ako 35 rokov

Názov Značky ŽIADNE

Napísať recenziu

Napísať recenziu

Súvisiace